Kome je namijenjen?
Prodavačima, prodajnim savjetinicma, prodajnim trenerima, poslovođama
Vrsta radionice
6 modula po 120-180 min
Sadržaj - 6 modula
- Komunikacijske vještine
- Odnosi s kolegama i atmosfera na radnom mjestu
- Upravljanje stresom i konfliktima
- Prodajne vještine 1
- Prodajne vještine 2
- Briga o kupcima i rješavanje reklamacija
Radionice za prodavače se preporučuju kraće (do 180 min) u razmacima od min tjedan dana kako bi se postigla maksimalna angažiranost i zainteresiranost uz istodobnu primjenjivost stečenog u praksi odmah prilikom iduće smjene.
Glavni ciljevi koji se postižu:
- Veća angažiranost i motivacija radnika
- Ispunjenje ciljeva prodaje / porast prodaje i do 80%
- Radnik kao «ambasador tvrtke»
- Veće zadovoljstvo kupaca
Napomena:
- Svi edukacijski programi se odrađuju u prostorijama klijenta, dok sve materijale priprema i osigurava tvrtka Filan Artes d.o.o.
- Sve vježbe se prilagođavaju konkretnim situacijama klijenta
- Prije određenih modula moguće je odraditi Istraživanje zadovoljstva i motivacije zaposlenika i/ili mystery shopping radi mjerenja rezultata
- Ciljevi, raspored modula i eventualne izmjene od navedenog programa se vrše u dogovoru s klijentom