Prodaja za rukovoditelje

Kome je namijenjen?

Menadžerima, vlasnicima tvrtki, poslovođama, prodavačima, svima koji se susreću sa svojim krajnjim kupcima

Vrsta seminara

Jednodnevni

Sadržaj

  • Važnost reklamacija
  • Reklamacije kao dio postprodajnog procesa
  • Koraci u rješavanju reklamacija
  • Zakonska regulativa – Zakon i pravilnici o pravima potrošača te Zakon o obveznim odnosima
  • Materijalni nedostaci proizvoda kao odgovornost trgovca
  • Kako organizirati odjel za primanje reklamacija od nezadovoljnih korisnika
  • Metrika – reklamacije kao menadžerski alat
  • Podjela kupaca prema psihološkim profilima
  • Razlozi zbog kojih se potrošači najčešće žale
  • Vrste reklamacija (verbalne, neverbalne), službena pisana reklamacija
  • Komunikacijske tehnike rješavanja reklamacija
  • Asertivnost i komunikacija s nezadovoljnim kupcima – kako smiriti nezadovoljnog potrošača
  • Ubrzavanje procesa rješavanja reklamacija i prigovora
  • Stvaranje zadovoljnog kupca kroz pozitivno rješenje reklamacija

Kome je namijenjen?

Svima koji se bave prodajom, HR stručnjacima

Vrsta seminara

Jednodnevni/dvodnevni

Sadržaj

  • Koje kvalitete, znanja i vještine danas treba imati prodajni stručnjak
  • Kako u prodaji odraditi proces selekcije
  • Organizacija odjela prodaje
  • Elementi pretprodaje, prodaje i postprodaje
  • Pretprodaja i načini kako se uspješno pripremiti za prodaju
  • Što znamo o prodaji – a da je krivo?
  • Proces prodaje
  • Briga o kupcu i postprodaja
  • Rješavanje reklamacija kupcima
  • Organizacija rada na terenu, organizacija vremena
  • Učinkovit rad s kupcima
  • Komunikacija kao najbitniji alat
  • Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • Kako pročitati znakove neverbalne komunikacije
  • Psihologija kupaca i prodaje
  • Motivacijski faktori kupca
  • Plan prodaje i razvoj mreže

Kome je namijenjen?

Svima koji se bave prodajom i marketingom

Vrsta seminara

Jednodnevni/dvodnevni

Sadržaj

  • Što kupac želi?
  • Načini kako kupac donosi odluke o kupnji
  • Upoznajte svoje kupce prema njihovim profilima
  • Koliko se muškarci i žene razliku u kupovini i koliko komunikaciju treba prilagoditi?
  • Faktori koji utječu na kupnju – motivacija
  • Kako se različiti profili kupaca ponašaju prema istim prodajnim / marketinškim porukama-porukama? - Različito
  • Psihologija u privlačenju novih kupaca
  • Paradoks izbora – zašto je manje bolje?
  • Utjecaj boja, mirisa i glazbe na prodaju
  • Kako postići da kupac kupi, a da mu niste prodali proizvod?
  • Realnost, percepcija i emocije u procesu prodaje
  • Komunikacija u prodaji
  • Čitanje neverbalnih poruka kupca i neverbalna komunikacija u prodaji
  • Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama

Kome je namijenjen?

Svima koji se bave maloprodajom

Vrsta seminara

Dvodnevni

Sadržaj

  • Što čini uspješnu trgovinu? Svjetski trendovi i promjene u maloprodaji
  • Elementi prodajnog prostora (lokacija, prostor, slaganje robe, police, glazba itd.)
  • Utjecaj pojedinih elemenata na kupovinu
  • Osoblje kao najbitniji element trgovine (selekcija, način selekcije, obuka, organizacija rada)
  • Trendovi u načinu kupovine (što je novo?)
  • Što kupac kupuje?
  • Zašto kupac ulazi u baš u određenu prodavaonicu?
  • Vrste kupaca i načini kako kupci donose odluku o kupovini
  • Jesu li kupci cjenovno osjetljivi i koliko?
  • Utjecaj određenih elementa u prodajnom prostoru na zadržavanje kupaca i visinu košarice (raspored, police, način isticanja cijena itd.)
  • Poticanje ponovne kupovine te stvaranje lojalnog kupca
  • Prodavač ili dodavač te važnost usluge na prodajnom mjestu i utjecaj na prodaju
  • Kako prodavač može ostvariti i dodatnu prodaju na zadovoljstvo kupca?
  • Načini motivacije prodavača / poslovođe
  • Sustav kontrole (tajni kupci, poslovođa, rezultat)
  • Praćenje prometa, troškova, izrada plana prometa
  • Izgradnja efikasnog sustava nagrađivanja
  • Praćenje konkurencije – alati za procjenu prometa

Newsletter

Prijavite se na edukativni newsletter Filan Artes