Kome je namijenjen?
Menadžerima, vlasnicima tvrtki, poslovođama, prodavačima, svima koji se susreću sa svojim krajnjim kupcima
Vrsta seminara
Jednodnevni
Sadržaj
- Važnost reklamacija
- Reklamacije kao dio postprodajnog procesa
- Koraci u rješavanju reklamacija
- Zakonska regulativa – Zakon i pravilnici o pravima potrošača te Zakon o obveznim odnosima
- Materijalni nedostaci proizvoda kao odgovornost trgovca
- Kako organizirati odjel za primanje reklamacija od nezadovoljnih korisnika
- Metrika – reklamacije kao menadžerski alat
- Podjela kupaca prema psihološkim profilima
- Razlozi zbog kojih se potrošači najčešće žale
- Vrste reklamacija (verbalne, neverbalne), službena pisana reklamacija
- Komunikacijske tehnike rješavanja reklamacija
- Asertivnost i komunikacija s nezadovoljnim kupcima – kako smiriti nezadovoljnog potrošača
- Ubrzavanje procesa rješavanja reklamacija i prigovora
- Stvaranje zadovoljnog kupca kroz pozitivno rješenje reklamacija
Kome je namijenjen?
Svima koji se bave prodajom, HR stručnjacima
Vrsta seminara
Jednodnevni/dvodnevni
Sadržaj
- Koje kvalitete, znanja i vještine danas treba imati prodajni stručnjak
- Kako u prodaji odraditi proces selekcije
- Organizacija odjela prodaje
- Elementi pretprodaje, prodaje i postprodaje
- Pretprodaja i načini kako se uspješno pripremiti za prodaju
- Što znamo o prodaji – a da je krivo?
- Proces prodaje
- Briga o kupcu i postprodaja
- Rješavanje reklamacija kupcima
- Organizacija rada na terenu, organizacija vremena
- Učinkovit rad s kupcima
- Komunikacija kao najbitniji alat
- Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
- Kako pročitati znakove neverbalne komunikacije
- Psihologija kupaca i prodaje
- Motivacijski faktori kupca
- Plan prodaje i razvoj mreže
Kome je namijenjen?
Svima koji se bave prodajom i marketingom
Vrsta seminara
Jednodnevni/dvodnevni
Sadržaj
- Što kupac želi?
- Načini kako kupac donosi odluke o kupnji
- Upoznajte svoje kupce prema njihovim profilima
- Koliko se muškarci i žene razliku u kupovini i koliko komunikaciju treba prilagoditi?
- Faktori koji utječu na kupnju – motivacija
- Kako se različiti profili kupaca ponašaju prema istim prodajnim / marketinškim porukama-porukama? - Različito
- Psihologija u privlačenju novih kupaca
- Paradoks izbora – zašto je manje bolje?
- Utjecaj boja, mirisa i glazbe na prodaju
- Kako postići da kupac kupi, a da mu niste prodali proizvod?
- Realnost, percepcija i emocije u procesu prodaje
- Komunikacija u prodaji
- Čitanje neverbalnih poruka kupca i neverbalna komunikacija u prodaji
- Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama
Kome je namijenjen?
Svima koji se bave maloprodajom
Vrsta seminara
Dvodnevni
Sadržaj
- Što čini uspješnu trgovinu? Svjetski trendovi i promjene u maloprodaji
- Elementi prodajnog prostora (lokacija, prostor, slaganje robe, police, glazba itd.)
- Utjecaj pojedinih elemenata na kupovinu
- Osoblje kao najbitniji element trgovine (selekcija, način selekcije, obuka, organizacija rada)
- Trendovi u načinu kupovine (što je novo?)
- Što kupac kupuje?
- Zašto kupac ulazi u baš u određenu prodavaonicu?
- Vrste kupaca i načini kako kupci donose odluku o kupovini
- Jesu li kupci cjenovno osjetljivi i koliko?
- Utjecaj određenih elementa u prodajnom prostoru na zadržavanje kupaca i visinu košarice (raspored, police, način isticanja cijena itd.)
- Poticanje ponovne kupovine te stvaranje lojalnog kupca
- Prodavač ili dodavač te važnost usluge na prodajnom mjestu i utjecaj na prodaju
- Kako prodavač može ostvariti i dodatnu prodaju na zadovoljstvo kupca?
- Načini motivacije prodavača / poslovođe
- Sustav kontrole (tajni kupci, poslovođa, rezultat)
- Praćenje prometa, troškova, izrada plana prometa
- Izgradnja efikasnog sustava nagrađivanja
- Praćenje konkurencije – alati za procjenu prometa